duminică, 16 mai 2010

O zi aiurea



Ploua...din nou.Ma enerveaza la culme cand sunt"obligata"sa imi petrec timpul in casa..Nu de alta dar oricum nu am ce face afara,eventual as iesi cu ceva prietena la un ceai sau stiu eu..dar asta ar insemna ca m-as intalni si cu ploaia.Toate astea nu s-ar intampla daca as avea super scutul magic anti ploaie sau,de ce nu, o simpla pelerina pe care din pacate nu o am.Initial ma gandeam ca voi merge la festival dar cand ma uit pe geam imi vine rau.Sa nu uitam de codul galben,cand ma gandesc la asa ceva nu mai mi-e rau..doar iau maxim.Nu ca ar fi ceva foarte special smiley care canta in seara asta..dar faptul ca sunt impreuna cu mai multi prieteni in acelasi timp ma face sa zambesc si sa fiu fericita.Kurtosul evident era primul lucru care mi l-as cumpara...Insa nu,nu ies din casa!Stau,ma plictisesc(contribui din plin la acest eveniment foarte important si interesant in acelasi timp)si mor,incet dar sigur..

Niciun comentariu: