luni, 19 iulie 2010

aaaaaaaaa??

Bun,initial vroiam sa scriu in jurnal..nu de alta dar ma gandesc ca ar fi timpul sa scriu dupa 2 luni de pauza. Surpriza! Unde-i jurnalul? Nu-i jurnalul! Nu am nici cea mai mica idee unde poate fi dar totusi nu ma mir ca nu-l gasesc..la ce dezastru spatial am in casa..in fine.
Stare aiurea,aiurea. In final, casa mea a ajuns gradina zoologica, nu de alta dar pisica mea(care are vreo 6 pui in burta) este cea mai mofturoasa pisica..si chiar nu aveam nevoie de pui de caine oricat de draguti ar fi dar na, se pare ca si-au schimbat domiciuliul..mai exact momentan sunt in curtea mea si latra..si ma enerveaza la culme ca mi-au stricat cheful de a ma uita la ceva comedie. Observ ca e trecut de 12 si la cat de moarta de oboseala sunt ar trebui sa adorm imediat dupa ce ma pun in pat..asta daca nu m-as simti extrem de ciudat, la fel ca ultimele zile.

Niciun comentariu: