marți, 9 noiembrie 2010

fara titlu 2

Ieri, dupa cum bine stii de de dimineata pana seara am avut o zi nasoala din toate punctele de vedere. Mai spre seara..ma suna diriginta si din vorba in vorba realizez ca mi-am uitat la scoala portofelul si ca..peste o ora eu trebuie sa fiu la teatru,biletul de intrare fiind, evident, in portofel. Pana la urma am rezolvat problema..mi-am recuperat portofelul si hai spre teatru. Ca si de obicei... a fost exagerat de aglomerat. Insa nu acesta a fost motivul pentru care m-am enervat..ci faptul ca pur si simplu nu aveai unde sa stai. Toate locurile erau ocupate si peste 100 de persoane stateau in picioare. Unii normal ca au plecat acasa dupa 10 minute. Eu, foarte frumos am stat cu niste colegi..pe scari. Deci practic am dat 12 lei ca sa stau 2 ore pe ultimul rand din spate...pe minunatele scari(deci pe jos). Intr-un final s-au eliberat cateva locuri si am stat si eu pe scaun. Teatrul a fost de toata groaza sincer. Nu am inteles mare lucru pt ca era o galagie infernala si niste tipe din fata erau in criza de timp si deh..nu aveau cand sa vorbeasca cu scumpii lor iubiti si deci, au ales sa poarte o conversatie telefonica chiar in momentul in care ele se aflau la uimitoarea casa de cultura a studentilor. Si totusi asta a fost prea putin. La un moment dat una si-a scos borcanul cu papanasi pregatit de mica-sa special pentru vizionarea unei opere de teatru.
Sfarsit. Dupa 30 de minunte de plimbare prin parc merg acasa. Revin la realitate si care..din pacate, nu ma face sa zambesc. Deloc.

Astazi, din nou, aceleasi chestii stupide care parca se repeta la nesfarsit. Aceleasi persoane care te dezamagesc sau iti fac ziua mai frumoasa. Cel putin incearca.

Niciun comentariu: