vineri, 30 decembrie 2011

stare de sfarsit de an

Ma bantuie constiinta, imi arunca vorbe urate care dor.
Sunt o aeriana, mereu am fost!
Asta sunt, trebuie sa recunosc.
Mananc iubire, fumez chestii ciudate beau...nu spun ce beau
Ma consolez cu rock fm, ascult muzica pana la refuz si spun ca nu-mi pasa de nimeni
Ma mint, te mint, ii mint pe toti. Mi-e sila.
Imi pun o tona de fericire pe fata, si tu crezi ca sunt ok. Crezi ca mi-e bine.
La naiba cu asta. defapt, la naiba cu toate lucrurile.
Mi-e dor sa ies din casa, la un pahar de ceva. Acel ceva care te face sa te simti bine
Dor sa beau un ceai ieftin cu o persoana scumpa.
intrebarea mea este: care persoana? care persoana scumpa? unde naiba e acea persoana scumpa?
Si acum, pe sfarsit de an, realizez ca am facut nimic
Sentimentul de satisfactie totala dispare
Rutina zilnica.
Nu vreau sa uit
vreau doar sa lupt
sa sper....
ca nu cer prea mult
sa ofer.....
sa impart.
La un an mai bun plin de seriozitate, sinceritate
Ramas bun, iubite trecut
te parasesc, o luam de la inceput

Niciun comentariu: