duminică, 12 septembrie 2010

viata noastra:)



" Prietenii sunt acele persoane ce stau alaturi de tine si la bine si la rau."
Adevarat, si pentru asta vreau sa va multumesc. In ultimele luni intr-adevar am realizat ca sunteti niste persoane uimitoare la care pot sa apelez in orice moment. Voi imi faceti viata mai luminata atunci cand afara ploua, voi imi stergeti lacrimile spunandu-mi vorbe de aur sau pur si pur si simplu prezenta voastra ma face sa tresar de fericire. Nu stiu ce m-as fi facut fara voi dar stiu ca fiecare om are un inger pazitor. Iar ingerul meu s-a asigurat ca o sa fiu fericita impreuna cu voi si dintr-o minune ne-am apropiat din ce in ce mai mult iar acum va consider surorile mele. Clipe, minute ,ore-n sir calatoresc in gand. Sunt ganduri ce-mi dau putere,puterea de a invinge. Insa cel mai insorit gand este acela ce zboara la voi..si cand ma gandesc la voi ma gandesc la ceva plin de dragoste si blandete. Atunci cand mi-e greu, atunci cand nu-mi pot retine lacrimile..cand vreau sa zambesc dar nu am putere, momentele mele magice cand ma simt aiurea si multe altele voi imi sariti in ajutor si imi pictati pe fata un zambet si soarele,soarele rasare in sufletul meu. Iar eu..eu sunt vechea eu si voi ma salvati iar si iar. Pentru toate astea,va multumesc. Va iubesc pe zi ce trece din ce in ce mai mult. Sper sa nu se schimbe niciodata finalul acestei povesti uimitoare de viata.

Un comentariu:

Anca♡ spunea...

esti mai mult decat o prietena oarecare, esti mai mult decat o sora, practic esti acea jumatate din ingerul meu pazitor, care imi lipsea!