joi, 16 septembrie 2010

aiurea




Scoala este un dezastru..profii sunt aiurea majoritatea, noroc cu colegii care iti fac viata mai frumoasa in rest totul e aiurea. Pe langa faptul ca programul de somn e cu totul diferit in comparatie cu zilele de vacanta cand dormeam 11-12 ore iar acum 6-8 maxim. Sportul, de asemenea este un lucru important pentru mine..din pacate saptamana asta am mers doar doua zile la antrenamente, lucru care nu s-a intamplat niciodata pe tot parcursul vacantei..exceptie zilele cand eram plecata de acasa. Pur si simplu ma simt prea obosita dupa o zi de scoala in care nu am facut nimic altceva decat sa ascult profesorul vorbim ceva foarte plictisitor iar in pauza am stat in clasa sau pe coridor in cel mai bun caz,nu de alta dar pana cobor in curte se suna de intrare. Caldura insuportabila si razele de soare care patrund in clasa cu ajutorul jalozelelor rupte e naucitoare. Simti incep cum iti piere tot cheful pe tot parcursul zilei iar capul..parca iti explodeaza. Pe langa toate astea, exista persoane care iti pot schimba starea de spirit in bine..sau de ce nu in rau, ceea ce nu este foarte placut. Probabil asta m-a determinat sa scriu urmatoarele fraze de mai sus, care probabil nici nu au vreo importanta. Oricum, nu-mi convine, ma simt aiurea si uneori degeaba..incepand cu data de 13 sept totul este un dezastru iar eu, eu cu siguranta nu ma simt deloc bine. Sper ca timpul o sa le rezolve pe toate.

Niciun comentariu: