joi, 30 septembrie 2010

whatever bla bla..

Este aproape 11 seara. Am chef sa scriu..vreau sa ma descarc iar scrisul mi se pare cea mai buna modalitate. Nu ca nu as fi in stare sa ma descarc pe o persoana anume, dar nu o sa fac asta. Nu are rost. De ce sa ii supar pecei din jurul meu pt simplul fapt ca eu nu am avut o zi stralucita. Defapt daca e sa o iau asa, uau, de cand nu am mai avut eu zile de-a dreptul superbe.. De mult. Parca a trecut o vesnicie si totusi ma insel. Scoala nu a inceput doar de 2 saptamani dar totusi mi se pare ca a trecut o vesnicie. Este de-a dreptul oribil, aiurea, stupid. Nu merg cu placere la scoala..Defapt cine merge? Dar mie, efectiv mi se pare groaznic. Teme, proiecte, teste, absente, responsabilitati, sedinte. Si toate astea pentru ce?
In fine, trecem peste asta. Dupa cum spuneam, ma simt ca naiba, nu altceva. La sala nu am mai fost de un car de ani, de iesit cu prietenii la ceai sau chestii de genu..din nou, nu-mi amintesc cand am facut chestia asta ultima data. Toata ziua mi se duce un-doi pe tot felul de chestii stupide care cred ca imi provoaca mai mult rau decat bine. Santierul, ceeee ma dispera. Abea astept sa terminam cu constructiile ca deja eu m-am saturat. In fiecare dimineata, aceleasi persoane super dragute iti spun "o zi faina sa ai"si degeaba. Tot nu am. Apropo de jurnal, poate am precizat in alta postare despre faptul ca am jurnal..in care scriu tot ce-mi trece prin cap. Defapt scriam, ultima data cand am scris a fost in mai..atunci cand mi-am luat aparat foto(cred ca despre asta nu am publicat nici macar o postare pana acum..dar chiar a fost cea mai faina zi din anul 2010). Bun, de atunci..nu stiu cum de am ajuns sa nu mai scriu nimic. Brusc. Insa cred ca o sa-mi revin la normal si o sa incep sa fac ceea ce faceam acum cateva luni. Era grozava ideea cu jurnalul, ma calmam mult mai repede. Acum am inceput sa scriu pe blog..dar tot nu pot sa scriu chiar orice. Oricum:)acum o sa ma pun in pat si o sa rasfoiesc jurnalul..si o sa adorm.
Apropo, sa nu crezi ca nu ma tin de promisiune..cu siguranata o sa termin sezonul 2 gossip girl anul acesta:))

Niciun comentariu: