sâmbătă, 25 septembrie 2010

Nas de clown

Nu prea imi pare bine ca sunt super racita...Da, de 3 zile am parte de acest dar foarte neplacut. Pe langa faptul ca nu prea pot vorbi la cat sunt de ragusita, folosesc si cate un pachet de servetele pe ora ceea ce nu este prea placut. Nas rosu de clown. Nu-mi place sa am parte de zile de genul din simplul fapt ca oricum am multe pe cap si nu prea am timp sa le rezolv pe toate daramite cand efectiv nu fac nimic. Deci, dragii mei..sa nu credeti ca am ceva cu toamna..pur si simplu nu o suport pentru ca afara acum este frig, acum este cald si nu am habar cu ce haine sa ma imbrac. Ieri am fost la sedinta de consiliu de la scoala..care a durat cam doua ore din cauza unui tip mult prea vorbaret. Apoi merg la clasa..toata lumea ma intreaba pe rand despre ce s-a discutat acolo sau chestii legate de excursia care o vom face probabil doar ca nu stim exact unde si cand. Colegi indecisi. Pe la 7 ajung acasa,moarta de oboseala, fara chef de absolut nimic si imi dau seama ca pe marti am de citit un tampit de roman din care am citit 0 pagini. Pierd vremea intre timp..ies din nou afara si ma intalnesc cu X si Y si uite asa se face ora 9. Ajung acasa, ma pun in pat si rasfoiesc cartea..incerc sa citesc si chiar reusesc..2 pagini. Apoi adorm. Delir.


P.S: Am uitat sa mentionez ca am inceput din nou sa ma uit la serialul Gossip Girl si intentionez sa termin anul acesta sezonul 2, stiu ca e greu dar am ambitie. Sper sa reusesc. Defapt nu, nu sper asta. Sunt sigura ca o sa fie asa:))

Niciun comentariu: