joi, 28 octombrie 2010

Atunci cand......

Atunci cand..te plictisesti(sau nu).

Astazi am avut o zi destul de grea..foarte grea. De dimineata m-am trezit cu gandul ca merg la stomatologie(dupa o lunga perioada de timp in care nu mi-am facut prezenta acolo) iar apoi, de la 12:30 la scoala...Zis si facut, cel putin prima parte. Ajunsa la dentist mi-am dat seama ca am o carie foarte frumusica si..cu toate ca era deja 12 am aflat ca am de facut 2 radiografii. Cauta strada Eminescu frate.....in final o gasesc si constat ca e inchis. Sun la stomatologie. Imi spune sa merg pe Motilor, merg frate si acolo..Am noroc, e deschis. Imi fac radiografiile si apoi, pe jos pana la fabrica de bere. Intru in magazinul de animale si ma tot mir de hainitele pt pisici(am pus ochii pe o rochie roz pt Sisi). O iau spre casa si spre mirarea mea,chiar o gasesc. Mereu aceeasi casa care ma asteapta:)). Stau 2 ore si citesc ceva,intre timp Anca isi face un referat la mine la pc. Internetul ei se joaca cu focul. Se face in final seara. Merg din nou la stomatolog, de aceasta data in alta parte si la alta persoana. Toate bune si frumoase. In scurt timp o sa am parte de o schimbare.

Niciun comentariu: