miercuri, 13 octombrie 2010

:|

Mi se pare o tampenie sa cred ca data de 13 reprezinta o zi cu ghinion..ceva straniu,ceva de genul acesta. Si uite ca uneori vrand nevrand tot la concluzia aceasta ajung. Oricum, de data asta 13 a fost ceva oribil..De dimineata am avut o zi grea si pana seara tot asa a continuat sa fie. Incepand cu prima parte,trezirea..care s-a prelungit exagerat incat nu am avut timp de nimic nici in dimineata asta. Am aruncat niste caiete in geanta si..la scoala. Prima ora-mate. As fi nebuna daca as spune ca imi place ora de mate. Concluzie,nu-mi place. Apoi inca niste ore aiurea,evident si in final gata cu scoala pe ziua de 13.
Dar acum sa trecem la ceea ce m-a facut practic sa scriu pe blog. Sentimente, iubire, vorbe, povesti de adormit copii. In primul rand, ma dispera..da, ma dispera cand aud "te iubesc" si stiu ca este o minciuna gogonata. In fine,vorbele-s vorbe iar faptele sunt fapte. Iar eu nu vreau vorbe. Sa spui te iubesc doar pentru ca asta isi spun toate cuplurile mai nou..esti aiurea. Trebuie sa analizezi situatia amanuntit iar apoi, in caz ca ai realizat ca persoana aceea ti-e atata de draga incat sa ii spui te iubesc, poti sa ii spui. Daca nu,nu.

Uitasem sa mentionez ca nu trebuie sa interpretezi gresit in caz ca imi citesti aceasta postare, beib :|.

Niciun comentariu: