marți, 19 octombrie 2010

uuuu lala:>

Salut, dragii mei cititori. Dupa cum stiti( sau mai bine spus nu stiti) de vineri pana duminica am avut parte de o super excursie..exceptie vremea nefavorabila si ploaia insuportabila care intr-un final am fost obligati sa o suportam. Alba- Sibiu - Valcea- Curtea de Arges. Cam asta a fost esentialul. Vineri din nefericire a fost singura zi in care nu a plouat si am putut admira in voie Romania care,intradevar e frumoasa..pacat ca este locuita. Ajunsi in Sibiu,unde am fost primiti cu bratele deschise si cu o cazare pe cinste. Daca va spun ca erau camere care erau pline de mucegai pe pereti sa nu va mirati. Era tipic locului. Seara, spre surprinderea mea, m-am trezit cu profa de mate in camera..ne propunea sa iesim in oras. Asta am si facut chiar daca unele persoane au reusit sa ma enerveze putin..putin mai mult. In legatura cu singura mea seara petrecuta in Sibiu..nu se poate vorbi despre asa ceva pe blog, puteti intelege ca a fost superb:)). Tot somnul meu din acea noapte s-a rezumat la 2 ore( de la 4 dim pana la 6)..Motivul pt care m-am trezit a fost, desigur, galagia infernala. Despre faptul ca unele persoane cautau castraveti murati sau zacusca..din nou, nu se pot spune prea multe. Atata tot ca au fost dezastru de nebuni Andrei, Ovidiu, Cata si nu mai stiu cine....
Sambata si duminica au decurs la fel de bine. Sambata am dormit si eu 5 ore ca si tot omu. De fitze si pitipoance mereu am avut parte deci acum nu a fost o noutate.
Si in sfarsit..am ajuns cu bine in Cluj pe la ora 21:30 duminica seara.. pe drum era sa lovim un biciclist dar nu a fost asa. Am avut parte si de un trafic foarte aglomerat din cauza unui accident. De aceea am avut si intarziere dar totul s-a terminat cu bine. Am luat un taxi( din fata de la Opera Maghiara) si, hai acasa.

Un comentariu:

wyooo spunea...

prima poza e:X:X:X: