miercuri, 20 octombrie 2010

tacere

Mai bine tacere. Vreau tacere. Nu-mi spune din nou nu, nu acum. Vreau ca timpul petrecut cu tine sa fie ceva frumos fara regrete. Stiu, si tu vrei acelasi lucru asa ca nu incerca sa negi ceea ce iti sopteste inima. E rece, ploua iar eu te vreau langa mine. Te vreau, te vreau si din nou te vreau. Este greu dar trebuie sa recunosc ca m-am saturat sa astept sa treaca timpul si sa ascult ticaitul ceasului secunda dupa secunda. Si astept la nesfarsit sa te revad..as fi dispusa sa alerg cu tine prin ploaie toata noaptea dar tu nu esti aici. Incerc sa par indiferenta. Poate chiar reusesc insa, stii bine, aparentele sunt inselatoare. Ma prefac si spun ca mi-e bine, ca sunt ok. Crede-ma situatia nu este asa colorata precum pare. Sunt o alta persoana pe care ai reusit sa o faci sa sufere. Ce s-au intamplat cu toate promisiunile? De ce am impresia ca au disparut din senin impreuna cu tine? Haide, stiu bine ca regreti si ti-e frica de tot ceea ce reprezinta durere, unde te ascunzi de atata vreme? Credeam ca stii cat de mult tin la tine. Mi-e dor de tot. Mi-e dor de clipelecand ma topeam incet atunci cand te priveam in ochi. Momentele frumoase cand stateam imbratisati minute in sir iar apoi iti simteam buzele moi pe gatul meu rece si un fior imi strabatea tot corpul. Vocea ta, vreau sa-ti aud vocea din nou. Sa imi spui cuvinte care ma fac sa plutesc iar apoi sa prind aripi. Mi-ai spus ca totul v-a fi bine. De ce ai mintit? Demonstreaza-mi asta. Lasa orgoliul deoparte si fa ceea ce trebuie. Stiu ceea ce vrei defapt de la viata. Stiu ca vrei sa zburam in miezul noptii. Tu chiar nu iti dai seama ca stiu tot ceea ce stii?

Niciun comentariu: