duminică, 24 octombrie 2010

fetele..


Nu stiu ce se intampla..dar stiu ca in ultima vreme cand ma gandesc la relaxare ma gandesc la haine noi. Probabil suna ciudat dar, de fiecare data cand "colind" mallurile este absolut necesar sa imi cumpar ceva..de la ceasuri la haine,farduri. Oricum, asta depinde de la caz la caz in functie de bugetul disponibil. Incep sa ma ingrijorez cand, in final imi dau seama ca este criza financiara iar eu de 2 luni am cheltuit aprox 3 salarii minime(nu stiu exact cati bani au plecat dar cu siguranta multi). Si pentru toate astea ce? Ma simt cumva mai bine? Mai plina de viata dornica sa trec peste toate greutatile? Nu..ma simt exact ca si inainte. O fata simpla cu o multime de haine dar, pe care nu le poarta. Sunt asezate in dulap si acolo raman. De exemplu..toate hainele pe care le purtam anul trecut acum sunt plecate in lumea viselor..daca port 5 bluze de anul trecut e mult spus. Nu prea am habar ce sa mai cred, dupa mintea mea mi-as cumpara tot mallul doar ca nu as avea unde sa imi tin toate hainele..eeh si mai este si bugetul, care acum a devenit unul foarte restrictiv. Cam asa sta treaba si pun pariu ca sunt multe alte fete care se confrunta cu aceasta grava problema care poate dauna grav sanatatii(glumesc..sau poate ca nu). Cert este ca eu mi-am luat inima in dinti, am analizat situatia si am ajuns la concluzia ca trebuie sa ma dispensez de acest viciu cat mai curand. Nu am incotro. Asta este.



Ps: sa nu credeti ca nu am pus ochii pe o pereche de jeans superbi din Zara..si sunt doar 189,9 lei.

5 comentarii:

wyooo spunea...

ce bine-mi pare ca ti-ai facut blog. felicitari.:*

Diana spunea...

wyo draga..am blog de un an:))

bgd spunea...

fetele astea:))

Dany spunea...

pana la urma i-ai cumparat?sau doar ai pus ochii pe ei:))

Diana spunea...

poi, nu i-am cumparat:))