marți, 19 aprilie 2011

imposibilul acum posibil

Imposibilul acum posibil? cum sa-ti explic eu tie ca in amaratul asta de Cluj al vietii nu gasesti nimic ca lumea!
Incepand cu Polusul, mallul care m-a dezamagit total pentru ca nu are nimic bun in el. Degeaba, marfa e de proasta calitate dar preturile sunt exagerat de piperate dar noi cum suntem o tara care nu are probleme cu criza economica ne permitem sa ne cumparam haine de unica folosita cu zeci de milioane.
Iulius mall? ai de capu meu......acolo chiar nu-mi place.


Concluzie, ce naiba ar trebui sa fac cand sunt pusa intr-o asa situatie?
1)ma mut in alta tara cu gandul ca acolo o sa-mi gasesc haine
2)merg la shopping in alta tara cu acelasi gand
3)imi confectionez eu hainele
4)nu ma mai imbrac, stau dezbracata
5) intru intr-o stare totala de depresie in urma unei dezamagiri in dragoste.....dragostea mea pentru haine:))
6)6 cai..........maxim 6

P.S: chiar am nevoie de o pereche noua de papuci, ROZ. Bombon cu picatele sa fie. Recomandari ceva?

Niciun comentariu: